Firehouse Subs App

Firehouse Subs App

  • Category: Food & Drink
  • Release Date:
  • Current Version: 3.6.7
  • Adult Rating: 4+
  • Developer: Firehouse Restaurant Group, Inc.
  • Compatibility: Android
  • Links: Google Play Store
3.55328
3.55328
1,858 Ratings
$ 0

Firehouse Subs App App

Welcome to Firehouse Subs! Use our app to earn food rewards on your purchases, order from Firehouse, find locations, and more! Available for all US locations (excluding Puerto Rico). Earn 1 point for every $0.01 you spend at Firehouse Subs, and save up your points to redeem free food rewards for subs, upgrades, and more! Download this app to: + Get a FREE large drink just for signing up + Get a FREE medium sub on your birthday + Manage your rewards account + Order and pay in-app + Find Firehouse Subs locations + Refer friends for bonus points How to: 1. Sign up in the app for a Firehouse Rewards account. 2. Enter your phone number at the register every time you visit Firehouse Subs, or order via app to automatically earn points. 3. When you have enough points for a reward, it will turn yellow. 4. Tap on the reward you want to activate it, then enter your phone number next time you order to redeem the reward, or redeem when checking out in the app. Points earned are based on the pre-tax post-discount amount spent. Rewards cannot be combined with other rewards, discounts, or offers. Need help? Contact [email protected] **Continued use of GPS running in the background can dramatically decrease battery life.

Firehouse Subs App app screenshots

Firehouse Subs App app reviews

  • Worst Application 1/5

    By BigOleBiscuit
    Every.single.time I download this application I am reminded that somethings are just better left alone. This application fits this perfectly. Don’t waste your time downloading. The inability to have a functional login system and password reset option is deserving of nothing more then 1 star.
  • Breaks every time they update 1/5

    By Gossmer86
    Every time they push an app update it breaks and you cannot place an order. Need to spend more time testing updates before pushing out to public.
  • Location address listed wrong. 1/5

    By suxcks
    The app directions for the store in Winter Haven FL goes to an empty lot that is several blocks away from the actual location. Address SHOULD be listed as 1107 Third Street SW. It's listed as 1107 3rd St SW. App needs to be fixed. My carry out was old by the time I stumbled upon the store by accident.
  • Dinosaur app 2/5

    By bitchallthenamestaken
    This app has looked the same since it was introduced and it’s kinda slow. Also it’s 2021, why isn’t Apple Pay an option? :/
  • app 1/5

    By heftor alcanzar
    the app is way to confusing they should use order as a app icon on the bottom so you can see what you ordered right away
  • Rewards NEVER work 1/5

    By JCTC0816
    The subs are great but this app does not work. I have probably tried to use my reward points 10 times. I try to get a free large sub with 10,000 points. The reward shows up as red and “activated”. I order 2 medium and 2 large subs. When I go to check out, it says rewards will be added when you hit get final total, but nothing happens. The price stays the same. I am so tired of this.
  • Doesn’t work on my iPhone 12. 1/5

    By gobama84
    I can order online but app says they don’t have password. Doesn’t even let me put in location to find nearest store.
  • Obnoxious marketing vehicle 1/5

    By Dew Boy
    Clearly designed to capture your personal information and send you spam. Customer convenience and ease of use were not a priority. Throw it all out and start over.
  • So so app... more like 2.5 stars but rounding up 3/5

    By utrph77004
    -1⭐️ for not taking gift card as payment option -1⭐️ for not using Apple Pay as payment option App is “functional” but in unnecessarily convoluted in the screens to order. Take a look at the Whataburger as a blueprint for success
  • Good for a bit 2/5

    By rele-havoc
    I downloaded the app and at first it worked well and I had no complaints but then about a month and a half ago it stopped taking my debit card for payment. It worked fine before but now it just tells me that I can’t use my card. Deleted the app and reinstalled and still have the same problem. The whole point of the app was to order quickly with no hassles and have my food ready when I arrive at the store. I have not been back to firehouse since because I don’t have time to go there and wait until my food is ready during my lunch break which is the only time I’m close to a firehouse subs store. Oh well, I guess someone else will get my business..
  • Unreliable 3/5

    By LeeLee6523
    I love Firehouse and this app has worked occasionally. But it’s hit and miss on whether I can place my order on any given day. After the most recently added update, it will not progress past the “finalizing your order” stage and crashes every time. Also has issues using points during an order. It worked for a while prior to that, but the option to add a fountain drink had been removed then. Prior to that, it was not adding points correctly. I wish the tech was more consistent so I could count on using it.
  • Payment info 1/5

    By bradharris32
    Everything works fine until you try to pay. I try to add a new card and it says saved successfully then just loops back to telling me to add a new card again.
  • Doesn’t work 1/5

    By mark715
    Can’t get it to work for the most part. It’ll open and work if you’re on WiFi. On LTE? Forget it.
  • Terrible app with no online access to reward points 1/5

    By Steven Schulz
    Terrible app - it closes randomly, can’t log in, can’t access rewards. When you try to contact them, they only have an option to review a store. It’s time to understand that your online presence is just as important as customer service in the store.
  • Cant use, error message 1/5

    By Trvlinhrt
    Unable to use app. Error warning pop up says contact support. I have tried two times with no response.
  • New App Features 5/5

    By Loodoggydogg
    I’ve been a harsh critic about the app in the past (for justified reasons) but the new features when customizing a sandwich are very convenient and smooth. The payment method appears to be fixed which was my biggest complaint before. Thanks for listening to the customers!
  • Love firehouse 5/5

    By BritneyNichole86
    There subs are amazing and they are always fresh and made with all fresh meats cheeses and veggies. Not to mention the bread is really good to. Definitely try it.
  • Doesn’t work 2/5

    By iosldjxuufaksnxifjjtnrc
    The app will only work if there is Not a sub in the order...everyone in the store I use knows about it but no resolution for almost 4 months now. Update and correct please.
  • Terrible app 1/5

    By Jcpat
    Doesn’t work most of the time so why do you offer it!!!!!
  • Never works 1/5

    By madisonreese
    Every single time I try to use the app, it tells me “something went wrong, please contact customer service” I can make the whole order and get all the way to the last screen and will be told it can not go through, leaving me to call the store and be put on hold. EVERY. SINGLE. TIME. I would rate this zero stars if I could
  • Horrible interface 2/5

    By Swagboiiiiiiii
    I love firehouse subs but I hate their app... it needs to be overhauled. I get to order confirmation and I get an error message every single time. Very disappointing
  • Getting Points for Purchases is Frustrating 3/5

    By Simplayerfanatic💎
    I love getting my subs from here but Firehouse needs to upgrade to a more effective rewards system. Other places make it simple by having a QR box at the bottom of the receipt that you can easily scan and get points and rewards that way. Firehouse makes you take a picture of the ENTIRE receipt. Sometimes the picture is too blurry and the system will not accept it no matter how many times you try! I have lost SO many opportunities to get credit for the food I have bought simply because the app would NOT scan and take my receipt. This is super frustrating. It should NOT be this hard. FIX IT!!!
  • Haven't been able to order for months 1/5

    By Feedback anonymous
    Clicking "GET FINAL TOTAL" always triggers the error modal, "We're sorry, your order could not be completed. Please try again, if you're still having trouble you can complete your order by calling the store". This has made the app unusable for ages. Please address this; it looks like many others are experiencing the same issue.
  • The food is great, but the app is terrible 1/5

    By StephMGII
    It’s a miracle if you can get an order to go through without the app crashing…
  • Mobile orders have failed the last 2 times 1/5

    By Turkey187
    Ended up having to call. After hitting purchase, the order failed. No explanation, just failed, sorry for the inconvenience.
  • NEVER WORKS 1/5

    By jmg803
    What’s the point of an app that you can never access? What’s the point of directing me to contact support on the app that doesn’t work? Even with the “bug fixes” this app is trash. It’s been months since I’ve been able to access my points and I can’t order ahead on a lunch break. Trash.
  • Worthless 1/5

    By Brevard grad owl
    Downloaded the app. Had 7 items in my cart. Would not let me place my order. Did the order over again and had the same problem again. I might as well call in the order.
  • Horrible web app 1/5

    By TheGamingArt
    It would be e if you guys made a native app that actually works rather a crummy hybrid app experience...
  • Finally got some help with this app 4/5

    By Bosco666
    Changed my rating from 1 to 4 stars after finally getting some help from support with my password being refused and my email not being recognized (ones that I’d used problem free for years). We’ll see how it goes.
  • Got double charged 1/5

    By qazwdcefvrgbthnyjmukliop
    Used the app for the first time and went to location to pick up my order and was told that the location never received my mobile order. Was charged both by the app and then the store itself. This was the response I got from the tech support. “I'm sorry for the delay in getting back to you. I checked your account and I can see that there was one order submitted on 12/27/20. I have escalated this issue to our app development team and further actions will be taken to further investigate it. Unfortunately, we will not be able to process your refund for the order that was already submitted. As our stores are independently owned and operated, all refunds must go through the store. I would recommend calling the restaurant directly to request for a refund of this order since you were not able to pick it up. We understand that this has been an inconvenience and we are deeply sorry for the trouble you've had. If there is anything else
  • Frustrating and slow 1/5

    By DianeBarber
    This app never works for me. Always has problems and gives a “we are sorry something went wrong” error as soon as I open the app. Every single time. I have looked for update, deleted and downloaded again. Sometimes I can get part way through the order process but never successfully complete the order without an error message, kicking me out and making me start over. It is frustrating but I keep trying because if the app worked it would be easier than calling in my order.
  • Tried to sign up 1/5

    By Sedona74
    I tried to Sign up and pick a location I kept getting an error oops something went wrong
  • This app blows 2/5

    By Jordanpayne1
    Everything is super slow, a lot of problems happen when just trying to order. I got logged out of my account and it wouldnt let me back in and im HUNGRY so thats no ideal. Just says “a problem occured” so i tried resetting my password and it said the same thing.
  • Don’t update! 1/5

    By kath279
    After the new update in dec 2020 the app is not working at all. I can’t sign in, start an order, find a location. It is basically worthless. I wish I would have done the update!
  • App crashes all the time. 1/5

    By Smokeysparty
    App crashes all the time. Takes several attempts to place an order. Password never works more than once, and resetting doesn’t work either became or app crashes. I’ve been a Firehouse customer for several year, but I’ve had it with this stupid app.
  • The worst 1/5

    By PrettyRickyB13
    This app is utterly useless. Can’t login even with the right credentials. Can’t reset password because it never sends the email. Firehouse you need better developers. Garbage
  • Subs are great, app is crap 1/5

    By bobll60
    Confusing set up and constant crashes. An app is supposed to make your life easier than a phone call. I’ve used it twice with issues each time. The food is great but It’s too bad the app doesn’t meet the same standard.
  • Never works 1/5

    By Taya 453
    I used to be able to order from app but can’t anymore. Had 20,000 points and they disappeared. Sucky app
  • Good Subs 5/5

    By HIHO AG
    Best Subs I have ever had 5 Star’s
  • Cannot pay 3/5

    By Living Comfort Eagle
    “Data in incorrect format” okayyyyy
  • Worst app 1/5

    By Emks14
    The rewards program is great but 9 out of 10 times the app itself doesn’t work.
  • App hasn’t worked for 8 months 1/5

    By mike k 998
    App stop working 8 months ago. I’ve told them 5 times now. I’m done won’t any here any more.
  • App seldom works 1/5

    By Rob65mech
    This app used to work fine but lately it’s a waste of time!
  • Good Subs 5/5

    By Kevnnat
    Been eating firehouse subs pretty regular and enjoying them...
  • Buggy AF 2/5

    By VectorZ
    This app is terrible. I can't log in and can't reset my password. Deleted.
  • App not working can’t sign up 1/5

    By eric512420
    Can’t sign up
  • Literally the worst app ever 1/5

    By UniCorn.loop
    “We are sorry. Something went wrong. Please try again. If problem persists, contact customer support from the info section of the app for further assistance.” This is the same message that pops up EVERY single time I try to use this app. I’ve had it for two months. And I have deleted and reinstalled the app numerous times. This app is useless. You literally cannot use it. It will not let you log in and good luck trying to place an order. And from what I have read from other reviews, other people are having this same issue. PLEASE FIX THIS APP.
  • App needs work! 2/5

    By K - Rich
    I always rave about Firehouse Subs, however the app is terrible, you have to fight to make an order on the app, almost never lets me order on the app. They really need to remake the app start from scratch! The food is absolutely amazing but this app makes you guys looks bad!
  • App crashing 2/5

    By callij1317
    This app always crashes on me. Doesn’t matter what phone platform I’ve tried using. I make it all the way to the payment page to complete an order and constantly get an error message.